problem med bloggen..

Igår ville inte blogg.se alls som jag och det blev därför inget inlägg här. Egentligen hade jag kanske inte så mycket att skriva om förutom att jag haft en otroligt mysig helg :)

Idag tänkte jag skriva om något helt annat. Shopping! Och varför det kan man då undra? Tja kanske eftersom att 95% av mina sommarkläder ligger totalförstörda i blöta flyttkartonger i mitt källarförråd. INTE KUL, men inget ont som inte bär något gott med sig? Även om jag är fullt medveten om att jag aldrig kommer få ut dess fulla värde på min försäkring så kommer jag i alla fall få ut lite pengar (hoppas jag) och kan sen shoppa nytt.



Jag skulle gärna ta cred för det här kollaget men det kan jag inte.
Det kommer från
H&Ms nyhetsbrev som jag nyss fick i min inkorg.

Heelt underbara kombinationer av kläder tycker jag. Är speciellt förtjust i "På kontoret" och "På partyt". Gillar armbanden också. Vill ha! H and M for the win :)

Förutom att jag fick hur mycket kläder som helst förstörda i vattenläckan så förstördes även flera tavlor och ramar, julpynt och andra lådor med grejor som ställts ner i förrådet på grund av platsbrist i lägenheten. En kattklösställning och en tvbänk stod också där nere.

Nu blir det tentaplugg för min del, hoppas ni har en fin dag och har hunnit njuta av solen.
Det har jag :) Även om det nästan stormar ute... Men hittade lite lä för en stunds schteek som man säger ;)

Ta hand om er och varandra ♥


Kommentarer
Postat av: Camilla

hej gumman!



Ang teorin, att du inte kör den online? :)

http://www.padi.com/elearning-scuba-registration/purchasecourse.aspx?CourseType=ow&tid=OW_online_homepg_link



Väldigt praktiskt ;)



Kram!

2012-03-21 @ 06:26:32
URL: http://www.sunnydiving.se
Postat av: Camilla

Men ååååå, missade HELT att tentan är imorgon :/ Har inte gjort en endaste av inlämningsuppgifterna heller :( Men kikade på tentan, verkar som om man kan fixa det med hjälp av böckerna på ett dygn. Nu vet jag vad jag ska göra imorgon haha Fick skippa 2 dyk..... INTE kul ;)

2012-03-24 @ 20:36:48
URL: http://www.sunnydiving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback