mys med mina fina tjejer ♥

Snart kommer finaste Sara och finaste Bibbi hit. De ska hålla mig sällskap här ute på landet. Mys ska det bli. Det blir pizzeria mat, läsk, chips och film. Detta behöver jag känner jag och är därför pepp som aldrig förr. Eller alltså pepp är jag inte, jag är galet trött över att inte ha kunnat sova ordentligt på över en vecka, men jag ser fram emot att de snart är här för att mysa lite :)

Har skrivit tenta idag i fyra timmar och jag tror att den gick ganska bra, håll tummarna för mig för jag behöver något som går bra nu känner jag.
Hungrig som djur är jag också.



Hoppas ni får en fin kväll, det tänker jag ha.
Ta hand om er

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjenare! :) Jodå, jag ska ta tag i tentan imorgon runt lunch... :/ Har ju min divemaster examen att tänka på fram tills dess. Stressigt värre men det ska nog gå bra. MAX 1 sida/fråga. det kan ju vara allt från 1/3 till 3/4 som ändå är OK ;) Gött att vi inte fick något minimum antal sidor/fråga, det hade varit värre hehe



Ang hotell, kolla väven in detta
http://www.tripadvisor.co.uk/Hotel_Review-g608946-d290712-Reviews-Gillieru_Harbour_Hotel-St_Paul_s_Bay_Island_of_Malta.html



Det ligger i St Paul's Bay med 5-10 minuters gångavstånd till barer etc. Vet inte hur partysugna ni e? ;) Vill ni ha nära hem efter baren så ta San Antonio/Santana hotel :) hehe



Ska bli riktigt kul att ni kommer ner. SOm sagt är jag förhoppningsvis instruktör och kan leda ditt cert :)



Ha det bra!

2012-02-16 @ 08:07:59
URL: http://www.sunnydiving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback