jag vill ha... ♥

En ny cykel.
Min blev stulen i höstas. Den 24 oktober för att vara exakt. Och nu när snön försvunnit från gatorna (ja jag är införstådd med risken att den eventuellt kommer komma tillbaka :P) så vill jag bara cykla. En massa. Det är ju så härligt. Att min brors bil dessutom gått sönder och det bidragit till att mamma lånar ut sin bil till honom och jag tänkte låna ut min till mamma - japp jag bor mitt i stan och behöver egentligen inte en bil varje dag så det gör jag med glädje, gör också att jag gärna skulle haft en cykel. Det hade varit nice tycker jag. Och jag saknar min gamla goa cykel. Så skön att cykla på och precis lagom till mig på alla sätt :) Dessutom hade jag nyligen bytt slangar och kedja så det sved lite extra att den försvann när jag nyligen lagt 1500 kronor på den och fick ut 1000 på försäkringen när självrisken var dragen. Men what to do.
Ingen som har en extra cykel över att sälja till mig? Gärna billigt? :)
Men om jag får drömma lite så skulle jag inte tacka nej till någon av följande cyklar:



Beachcruiser :)

Det var allt för ikväll. Eller ja natt. Nu ska jag försöka sova. Igen. Trots världens mest ömma panna och allmänt snurrig. Men sånt är livet.

Ta hand om er och varandra ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Hur gick tentan? Jag lämnade in den men vete tusan om den går igenom. Trodde vi hade en vecka mellan kurserna men icke, den har ju redan börjat. Får kolla på det i helgen! Har sjukt mycket att göra med dykningen och det kommer helt klart först!!!



I'm off diving!



Fixade förresten en wordpress blogg istället, fixar fortfarande lite med designen men det blir nog bra tillslut. När ni ska boka, så boka gärna genom mina länkar så blir jag jätteglad! ;)

Postat av: Camilla

http://sv.hotels.com/hotel/details.html?pa=15&pn=1&ps=15&tab=description&destinationId=1634345&searchDestination=Malta+%28hela+%C3%B6n%29&hotelId=273196&arrivalDate=25-8-2012&departureDate=2-9-2012&rooms[0].numberOfAdults=2&roomno=1&validate=false&previousDateful=false&reviewOrder=date_newest_first



Detta ligger hyfsat nära till allt :) Precis vid havet, precis vid mig och dykfirman men också nära till Bugibba Square och party :) Bussar går det överallt så det är lugnt. Priset (runt 5700 är för er bägge två i ett rum för den tiden du sa) Vill du komma lägre än så i pris får ni nästan ta ett lägenhetshotell tror jag, ska hålla utkik :)



2012-02-22 @ 22:46:07
URL: http://www.sunnydiving.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback