jag vill ha ♥

Okej jag vill inte vara tjatig kring saker som jag vill ha.. Som cykeln i ett inlägg längre ner till exempel ;) Men dessa underbara ballerinaskor skulle så otroligt gärna få flytta in i min gaderob. Jag tycker de är väldigt söta. Just denna bild är väl sådär. Och egentligen är väl ballerinor inte supersnygga eller praktiskta, de har ju absolut ingen klack eller uppbyggnad för hålfoten, men dessa med pärlor tycker jag är söta. Om du vill vara en ängel och köpa dem till mig så hittar du dem här. Storlek 39 ♥


Bilden lånade jag från have2have.se.

Något annat som jag verkligen skulle vilja ha just nu är lite nytt på väggarna. Har stora planer på att sälja flera av mina existerande tavlor till förmån för nya. Vi får se hur det blir :) Mitt projekt med "before I die" fotona är i full gång, många bilder är framkallade i rätt format och inramade. Men är långt ifrån klar. Älskar förresten min tavla jag nu fått upp i köket "You can't buy happiness, but you can buy ice cream. And that's kind of the same thing." Slänger nog upp en bild på den imorgon. Gillar den och färgerna starkt.

Tills dess vill jag att ni vilar ögonen på följande:




Bilder från bästa ungcancer.se

Underbara Hanna Wekell är geniet bakom dessa vackra och kloka tavlor. De kostar 120 kronor styck och är i formaten 20x30 och 30x30. Hur fina? Såå fina. Kreativa Hanna, bästa Ung Cancer! De skulle verkligen få hänga på mina väggar. Vad tycker ni? In och köööp med er ♥

Ta hand om er och varandra ♥

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hejhej!



Min instruktör sa at dette hotellet var RIKTIGT bra och hade ett bra pris. Han och hans fru har bott där många gånger och rekomenderade det starkt!



http://www.flygstolen.se/hotellrum.aspx?&city2=154&date1=25/8/2012&date2=2/9/2012&rooms=1&room1_Adults=2&room1_children=&type=hotel



Det ligger nära dykfirman också :)

2012-02-25 @ 16:06:13
URL: http://www.sunnydiving.se
Postat av: Anonym

Har du plats i garderoben? :)/Mamma

2012-02-25 @ 18:10:07
Postat av: Elin

Svar till mamma:

Haha klart jag har plats i gaderoben ;) Och om det inte finns plats så gör jag plats för dessa snyggingar.. :D <3

2012-02-27 @ 23:52:41
URL: http://loenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback