blogg.se har inte fungerat så bra..

Hej alla fina! Nu var det ett tag sen jag skrev här och det beror främst på att jag dels inte hunnit men också för att de gånger som jag faktiskt satt mig ner och skrivit något så har blogg.se inte fungerat som det ska. Dessutom har jag gått och blivit sjuk och då är det inte superkul att blogga heller. Det blir mycket sömn just nu. Men med all rätt gissar jag eftersom det är det som behövs när man är sjuk.
En av alla de låtar som går varm här hemma just nu är följande:



Och jag vill ha hans hatt! Idag var jag och mamma en liten sväng på Väla (trotsade febern och förkylningen) eftersom jag behövde få ordning på min telefon och köpa en förvaringslåda på Ikea. Tyvärr orkade jag inte Ikea så min fina mamma gick in där själv och köpte även till mig och kommer hit med det till mig imorgon. Bästa mamma ♥ För själv behövde jag energi för matinköp och sen direkt hem i säng/soffan...
Men innan dess köpte mamma två fina skjortor och jag hittade ett par olika sjukt fina väskor som jag skulle kunna tänka mig att införskaffa och kollade på hattar. Är väldigt förtjust i stråhattar så en eller ett par sådana blir det nog i sommar för min del :)

Nu kallar sängen, trots att jag sovit många timmar idag redan så behövs det nog ännu fler. Jag ska bli frisk :)

Ta hand om er och varandra ♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Tack för ditt fina inlägg Elin <3 Tårtan bakade jag själv, kan säga att jag faktiskt blev riktigt nöjd med den :-D Den bästa presenten var från Morfar och det var en sparkcykel. Från oss blev det en Mp3 spelare, sminkdocka fast utan smink för det plockade jag bort så vi kallade den för frisyrdocka ;-) och rosa smålego.



Du kanske vill vara med på en seans lite längre fram? tänkte ha en här hemma...



Doppresenter är svårt :-? Beror ju så mycket på hur föräldrarna är. Smycke tycker jag personligen är fint men det får inte vara allt för dyrt, barnen vill ju gärna kunna använda dom oxå. (min lilla tjej har lyckats ta sönder båda kedjorna som hon fick vid dopet ;-)) hänget finns ju dock kvar och ny kedja är fixad. Annars finns det ju så många fina böcker (vilket vi uppskattade mycket) kolla in "Barnkammarböckerna" eller en möbel, liten stol eller pall med barnets namn på tex.



På Tisdag har vi en fridag, välkommen förbi på en kopp kaffe/Te på vårt fina trädäck....



Ha en Glad Påsk! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback