semesterpepp.. :)

Nu börjar semesterkänslan infinna sig :D På tok för tidigt egentligen för jag har en hel A4-lista på saker som ska göras innan det är dags för ett vardagsbreak... Men tog mig en paus från plugget nu, ska springa bort på Hemköp och köpa något att äta till lunch. Mat är inte fel då man är helt överväldigad av plugg har jag kommit på.
Har börjat packa så smått, vilket många säkert skulle tycka är lite tidigt - speciellt eftersom jag påbörjade det projektet för mer än en vecka sedan, och har skrivit lista på saker jag absolut inte får glömma. På den listan står bland annat "Hårborttagning" och "Skriva lapp till finaste Sara" - som om jag skulle glömma att raka benen inför en solsemester och dessutom glömma skriva en infolapp till underbaraste Sara som ska passa min lägenhet och mina fiskar när jag är borta, troligen inte va? Men är man en list- och lappmänniska så är man ;)



weheartit.com


Nu blir det lunch som sagt. Återkommer säkert senare eller imorgon. Om möjligt ännu mere respepp då ;)
Ta hand om er och varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback