min pappas dotter helt klart ♥

Jag brås på min pappa i mycket, det är klart. Idag har det slått mig, mer än tidigare kanske - även om jag alltid vetat det, att matlagning är något som vi båda älskar. Pappa strået vassare än mig, såklart. Många strån kanske till och med. Men jag älskar det och vill bara lära mig mer och mer och bli bättre hela tiden. Dessutom har jag insett att jag är helt såld på matlagningsprogram på tv. Fyra stjärnors middag och Halv åtta hos mig står på mitt schema mellan klockan 19 och 20 nästan varje dag. Andra matlagningsprogram/kockar jag älskar är Tina Nordström (som var på Maxi idag och visade sina nya kryddor som hon lanserar nu) och Per Morberg. Jag gillar också Niklas i Niklas mat på SVT och Jamie Oliver. Matlagning och program om detta är intressant tycker jag helt enkelt. Många tycker säkert jag är udda för många gillar inte dessa program alls... Men hur skulle jag inte kunna älska dem när jag har sett min älskade pappa på DVD som matlagningsprogramens fader? I hög kockmössa i ett brun/rött 70-tals kök och skär löken i "mittelen"... Världens finaste pappa som gett mig så otroligt mycket. Om en vecka är det 6 månader sen du lämnade oss. Helt ofattbart, och som jag saknar dig. Älskade pappa ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja hjärtat, när det gäller matlagning är du väldigt mycket din pappas dotter. Och det tackar vi för, speciellt jag och Anton :). Är det klokt? som tiden går och ändå inte...................

2011-10-18 @ 09:40:13
Postat av: Elin

Finaste mamma <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback