äntligen helg :)

Skönt med helg tycker jag. Gårdagen var trevlig trots en rätt trist match kan jag tycka... :P Och i torsdags kom jag tvåa på quizet på Inferno, så himla kul! Vann brunchbiljetter vilket känns bra! Gratis brunch ett par ggr är inte fel. Och det var en riktigt kul kväll med god mat och skratt och prat och roligt quiz. Denise hon kan hon ;)
Ikväll ska en massa inför resan spikas, känns skönt att få lite mer klarhet för snart åker vi! Annars inget nytt.. Massa saker på gång och mycket plugg... Hur mycket möten och fester som helst, men det är aldrig fel ;)
Dessutom har jag bestämt mig för att gå till bästa Daniel och slinga håret lite. Det ska bli lite ljusare är det tänkt.. Det var nog två år sedan jag gjorde det sist, så håret har verkligen fått vila. Och dags för en förändring, eller ja, tillbaka till det gamla, haha... Men kanske ännu bättre för Daniel är proffs :)
På tal om något heelt annat; mysigaste reklamen just nu måste vara Himla för ellos.se inte sant?


Lånade bilden från
ellos.se

Jag tycker iaf att bilden är vacker. Får mig att sakna hästarna och ridningen och längta efter vintern. Kanske speciellt julen... Bästa tiden på året :) Köpte och drack årets första julmust igår. Galet gott! Kanske tidigt enligt vissa, jag vet. Många gnäller för att affärerna redan nu börjar sälja julgrejor men jag tycker bara att det är mysigt :) Men innan jul händer det otroligt mycket kul också så det kanske är bra att det är över två månader tills dess..

Ha en trevlig helg, ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback