längesen ♥

Jag har inte bloggat på ett tag, framförallt för att det inte fanns tid för det i USA, även om jag gärna skulle ha fortsatt på det sista inlägget jag skrev. Och dels också för att jag helt enkelt inte haft tid eller lust. Det har jag egentligen inte nu heller, har varit trött ett par omgångar ikväll och nu väntar jag bara på nästa fas så att jag kan somna ordentligt. Det är svårt att komma in i rätt rytm. Svårare än vad jag någonsin hade trott. Jäkla jetlag...
Men som sagt, snart kallar sängen.
Fram tills dess tänkte jag mest förmedla hur galet mycket jag längtar efter julen nu. Imorgon (eller ja, tekniskt sätt är det väl idag) så är det bara en månad kvar till julafton. På söndag är det första advent och det är bara så mysigt ♥
Hemma hos mamma har vi idag fått lite ordning inför vintern och julen. Sågat träd, röjt i trädgården och putsat fönster och satt upp julgardiner. Vi hjälptes åt alla tre, även om jag la rätt mycket tid på att mysa med Donnis och Sessa också. Sötaste och kelnare än någonsin. Man bara smälter ju :)
Så ja, nu inväntar jag bara söndagen med första advent och julskyltning och allt mys som tiden fram till jul nu innebär. Även om det är världens konstigaste känsla att uppleva och göra allt detta utan min fina pappa. Har haft några dagar nu med många tankar och tårar kring pappa. Jobbigt, men jag tror det behövs. Och det hade väl egentligen varit konstigt om jag inte känner såhär inför den första julen utan pappa?
Inget är som det varit förut. Och det är konstigt...
Finaste, älskade pappa. Som jag saknar dig ♥



Men trots alla dessa jobbiga tankar så känner jag ändå att julen kommer bli bra. Det kommer bli annorlunda och stuntals säkert ledsamt, men på något sätt så orkar man med i alla fall. Jag kan inte förklara bättre än så. Men hur gärna jag än skulle vilja att allt var som det alltid varit så tror jag att det kommer bli så bra det kan.

Nu ska jag sova. Ta hand om er.
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

Var rädd om dig! Ha en mysig första advent! <3

2011-11-24 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback