st patrick's day


weheartit.com

Idag är det St Patrick's Day och det innebär väl egentligen att man ska dricka en massa öl och sjunga irländska sånger. Men det gör inte jag, istället ligger jag här med migrän och är allmänt uttråkad..
Har tidigare idag varit hos pappa, han mår inte alls bra.. Jättejobbigt att se. Och de enda som får besöka honom just nu är jag, mamma och Anton. Ikväll, eller just precis just nu om jag inte minns helt galet, ska pappa få sina nya celler. Det kan tydligen gå precis hur som helst och jag hoppas verkligen att det kommer gå så smärtfritt som det bara kan. Att kroppen ska ta emot dem som man vill och att allt ska vända härifrån. Fy vad jag vill att pappa ska få bli bra nu. Älskade pappa.
Nu ska jag försöka vila lite till så min migrän släpper.. Hoppas hoppas. Men egentligen, vem är jag att klaga? Detta är ju ingenting i jämförelse med vad pappa går igenom..

Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Gör verkligen ont att läsa om din pappa... kikar in här då och då och det smärtar att det inte är bättre ännu. Ber en liten bön för er.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback