plugg och tvätt ikväll..

Japp jag pluggar och tvättar ikväll men just nu är det ett litet break för att kolla "På Spåret" :) Me love. Jag känner mig, eller blir i alla fall, väldigt allmänbildad.. ;)
Men roligare än plugg och tvätt skulle man väl kunna ha. Så imorgon kommer bli en helt pluggfri dag för min del. Bara en massa skoj :D

Har tusen tankar kring allt plugg och kurser och sånt. Blir alldeles förvirrad. Och får ställa in London-resan på grund av två stora B-uppsatser nu i vår. Men det löser sig alltid.. Jag och mamma funderar istället på att belöna oss med en Stockholms-resa så fort vi får sommarlov. För lite shopping och avkoppling och stros. Museum och annat kul som jag och mammi bara älskar. Gamla byggnader och kyrkor är också kul tycker vi. Det låter underbart, att påbörja sommaren på ett sådant sätt när man har slitit med skolan och sen ska jobba hårt hela sommaren. Så får det nog bli :) MYS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback