grillväder.


weheartit.com

I detta underbara, soliga väder blir jag sugen på att vara ute och grilla. 11 grader varmt och klarblå himmel! Vill sitta nere på gröningen med en gitarr, massa filtar och prata hela natten och grilla korv och spela kubb. Åh, ge mig sommar. Men eftersom jag är tokförkyld och inte ens äger en grill (bortsett från de två oanvända engångsgrillarna från förra året som ligger kvar i garderoben) så fick det bli stekt korv med bröd och potatissallad till lunch idag. Såå gott, även om grillat är godast. Alltid. Min plan för dagen är att ta det lugnt, plugga lite lite och torka av möblerna på balkongen från allt damm som det blir tack vare all trafik så att jag kan börja sitta där ute så fort jag blivit frisk. Mycket mer än så orkar jag nog inte med eftersom jag är febrig och förkyld. Allt är sådär överdrivet ansträngande idag. Inte alls kul.. Vila får det bli. Kanske någon bra film. Valentinesday? Det låter som en plan :)

Ta hand om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback