ge mig vår?

Idag har det varit vår i luften. Så underbart :)
Det om något får ju en att känna hopp och glädje tycker jag. Lite ljus mitt i allt.. Jag vill att det ska vara i början av maj nu, varmt och skönt ute och att allt fixat sig till det bästa. Att allt är bra igen. Jag längtar så efter det. Obeskrivligt.. Förhoppningsvis får jag och mamma åka ner till pappa imorgon igen, men just nu ligger han helt isolerad eftersom man är rädd för varför hans kropp reagerar som den gör. Man är rädd för att han kanske fått någon bakterie i magen. Och det är väl det sista han behöver just nu skulle jag tro.. Jag håller tummar och tår för att det vänder. Hatar att se pappa såhär. Fruktansvärt jobbigt är det.. :( Men han kämpar och är stark och jag tror att han kommer fixa detta, även om vägen dit kommer fortsätta vara tuff..
Så som jag skrev; Ge mig maj månad nu. Bekymmersfritt. Friskt. Underbart. Det är vad jag hoppas på. Och tror.




weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback