då väntar vi i 20 år då?

Klicka på den lilla gula bilden här nedan :)
Om 20 år får jag hämta min hälsning från AMF, yay.




Förövrigt lyssnar jag på Winnerbäck.


Vi testar nya vägar
som aldrig tycks ta slut
Vi har försökt att fånga den andra
men aldrig nått ut
Jag vill ha en sista chans
så jag säger det rakt ut



Jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
Jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
Jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
Som jag varit med
förut nånstans
Jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns




Som du sa det kan vara svårt att bli riktigt nöjd
det är så lätt att fantisera
Och mina tankar och minnen står mig upp i halsen
men mycket vill ha mera



Jag kom på mig själv med att undra för ett ögonblick
om du var på väg hit, eller härifrån
Det tysta ekot är av ett slag för sig
det kommer ensamt, om det är nåt att ha
Vad du än gör ta inga råd från mig
jag vet, de fungerar inge bra



Vi ramlar runt på alla ställen som var öppna den natten
vi var konstnärer och dom bästa i sitt slag
Vi skulle ta oss långt, vi två
hon sa "en dag står vi över februari, du och jag"
Natten var så kall, vi höll hårt om varann
nu stänger dom i Stockholm o människorna försvann
Men vi, vi hade lusten i behåll
ta min hand, jag följer dig, vi ska åt samma


Så var det med det.
Och gissa vad?
Winnerbäck kommer vara precis lika jävla bra om 20 år som han är idag :) Det säger jag, och då är det så ;)

God natt världen!
Ta hand om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback