a good girl never kiss and tell... ♥

Men jag är så glad att jag nästan inte kan hålla mig. Smäller av.
Lycklig! Men jag ska inte skrika ut det. Än. A good girl never kiss and tell ;)

Men något jag kan säga är att min plan med att ladda upp varje avsnitt av julkalendern i denna bloggen gick åt skogen. Jag har fullt upp med min nya blogg - och där finns alla avsnitt så kolla in den istället :)
http://elinsjul.blogg.se

Och en annan sak - som jag saknar USA. Miami Beach. Oh how I miss you! Så glad att jag blondade upp håret lite innan vi åkte dit. Det blev fint, och det håller i sig. Yay. Kanske har Florida-solen något med det att göra också. Och bästa Daniel på Divino.



Jag vill ha stränderna, baden, maten, kläderna, människorna, stämningen, shoppingen, allting all over again.
Och jag ska tillbaka, snart.

Och ja, nu är det inte långt till jul. Men mer om det en annan gång.
Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh vad det ser mysigt ut, förstår att du vill tillbaka......... Kram

Postat av: Elin

SV Jenny:

Ja det var helt fantastiskt underbart :) Florida imponrerade absolut på mig. Trodde att det var mycket så som man hör; dålig mat, typiskt trashigt amerikanskt osv. Men så var det verkligen inte. Sen vet jag ju inte vad övriga USA har att erbjuda men Florida var underbart :) Och stränderna i Miami - to die for. Så himla fina. Och jag gillar egentligen inte ens att bada ;P KRAM!

2011-12-09 @ 16:51:47
URL: http://loenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback