eller?




Perfect match? Om det bara vore så väl?






Verserna.. På ett ungefär. Och sen lite refräng.
 

Om jag lyssnar när du pratar, inte talar om mig själv
Om jag säger du är vacker, men att det spelar ingen roll
För skönhet finns inom oss, om jag ljuger om sånt där
Om jag säger det går bra nu, men inte talar om mitt jobb
Om jag ger dig dina tårar, men är stark när du är svag
Spelar Sweet Home Alabama, på en lägereldsgitarr
Om jag är säker på mig själv, men aldrig är för självgod
Om jag är alfaman i sängen, men aldrig bråkar
Om jag inte är så svartsjuk, inte håller dig så hårt
Om jag inte är för macho, men försvarar dig ändå
Om jag ljuger om min barndom, säger att den varit svår
Om jag alltid håller med dig, fast jag tycker du har fel
Om jag låtsas att jag bryr mig, när du köper nya skor
Om jag skrattar på rätt ställe, fast du inte är så kul
Om du tror att jag är farlig, kanske tänder du på det


Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig
Vill du ligga med mig då, om sanningen ska fram
Vill du ligga med mig då, vill du ligga med mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback