torsdag 100627 - plugg och bal :)

Massa massa plugg för min del. Och desto mindre bal tyvärr. Men jag var ändå en sväng nere på stan tidigare idag och spanade in alla snyggingar med fina håruppsättningar och underbara klänningar. Killarna var förstås stiliga de också, men det är något speciellt med tjejerna och hur fint de fixat sig inför denna dag :)
Jag har tagit massa bilder på mina snyggisar; Linnea, Elise, Anna och Linnéa. They were soo sässy ;D Men tyvärr har jag just nu förlagt min kamerasladd så jag tänkte leta upp den imorgon istället och bomba bloggen med balbilder då :D
Spenderade tiden på stan med min underbara bror, mina härliga kusiner+en trevlig flickvän, godingarna Sara och Marcus, världens bästa moster och min kära mamma. Gick hem tillsammans med mamma när hela kalaset tog slut. Eller ja, det hade väl knappt ens börjat för studenterna men för oss åskådare tog det slut där. Vi fick snällt traska hem och drömma oss tillbaka till våra studentbaler :P En härlig stund på stan fick jag dock :)

Tänkte slänga upp lite bilder nu. Har tömt mobilen på bilder.. Har nämligen inte så mkt mer att säga mer än att jag är begravd i plugg och helgen from hell väntar mig :P Inte from hell på ett jättenegativt sätt. Men shiet vad jag kommer få stressa i helgen. Ojoj. Sover gott på måndag tror jag :P

Här kommer bilder, ha det bra och ta hand er och om varandra :)




På promenad genom stan med mamma. Älskar att körsbärsträden slått ut.. :)


En för mig tidigare okänd damm i stan. Vackert.


Ännu vackrare.. Måste ta mig ut till Sofiero en dag snart :)


Min favorit bror (min enda bror ;P) och min favorit Milly i soffan
hos mamma och pappa i tisdag :D Så söta tycker jag :)


Mormor plockade liljekonvalj till mig när jag besökte familjen i tisdags.
De står på köksbordet och doftar ljuvligt. Nu längtar jag bara till alla
syrener slår ut helt. De är min absoluta favoritblomma tror jag :D Men liljekonvalj
funkar bra tills dess ;)


GOD NATT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback