onsdag 100519 - så trött på det mesta..

Idag är verkligen ingen bra dag. Jag försov mig, inte för att jag hade något jag direkt skulle göra när jag vaknade men jag hade tänkt börja plugga i tid idag. Antar att jag behövde sova efter gårdagens kalabalik. Fan alltså.. Låt detta få ett slut? Orkar inte ens börja prata om det. Så vi lägger ned det igen. Ett jäkla farande och dubbla budskap. Man blir så trött? Och ledsen..

Så när jag väl vaknade vid nio så var det strålande sol. Promenad tänkte jag, yes så blev det. Men efter 20 minuter blev det jättemolnigt. Och det är det fortfarande.. Väldigt kul. Men solen börjar titta fram igen. Men nu har jag inte tid att gå ut så till vilken nytta?

Milly är sjuk. Hon bara hostar och nyser heeela tiden och jag är livrädd att hon fått kattsnuva eller pest. Men det säger veterinären att det inte är möjligt. Eftersom hon är vaccinerad. Bra det säger jag då, men hur ska jag få henne att sluta nysa..? Bra fråga. Avvakta.. Så det gör jag.
Och samtidigt som jag avvaktar så pluggar jag. Oj, oj så kul det är. Vad fan. Jag vill ha sommarlov. Till och med en vecka i flex är roligare än detta. Och det säger en hel del.. Believe me..

Det var allt jag ville skriva.
Nu återgår jag till plugget. Yay.

Ta hand om er och varandra.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback