onsdag 100519 - tankar.. frågor och svar


Alla dansar och jag tänker,
är du också själv?
Var är du ikväll..

Om du vill ha mig,
nu kan du få mig så lätt..



Läste dessa frågorna på någons blogg. Alltid kul. Eller inte kanske? Men här är de i alla fall. Oavsett.

FRÅGOR;
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Vet inte ens om jag någonsin varit riktigt kär? Eller jo, det har jag. Men var eller är det på riktigt... Det är en bra fråga.
Vad tycker du om kärlek? Älskar kärlek.
När kramade du någon sist? Igår.
Saknar du någon speciell person? Ja.
Har du svårt för att bli kär? Ja, men när det väl händer så händer det big time.
Är du singel? Ja
När fick du senast en komplimang? Idag :)

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Inte vad jag vet?
Hånglat med nån riktigt ful: Haha vilken fråga. Men mjo.. Typ när jag var 13/14. Det var katastrof..
Hånglat med fler än 50 pers: Nej det hoppas jag verkligen inte..
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Jo.. Det har ju hänt.
Gjort något riktigt dumt? Ja, såklart. Men jag har alltid ångrat mig i efterhand..
Gjort något du verkligen ångrar? Ja.
Åkt ambulans? Nej.
Gjort nåt olagligt? Såklart. Men inget värre än fortköring eller felparkering tror jag?
Fått din mamma att gråta? Ja. Men det är inget jag är stolt över idag.
Slagit ner någon? Nej. Men ibland önskar man att man hade gjort det..
Skämts över dina föräldrar? Ja, det har man ju gjort massor när man var mindre. Men idag betyder de allt för mig och jag skulle aldrig skämmas för dem. 
Sagt jag älskar dig och menat det? Givetvis
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Ganska sällan faktiskt, men det händer..
Vilka kläder sover du i? Jag fryser ganska ofta, men för det mesta sover jag bara i underkläder..
Vad hatar du verkligen? Hata är ett starkt ord, men jag gillar inte orättvisor.
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Ja det tror jag i alla fall
Vill du ha barn? Ja. 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Hm..
Såg dig gråta? Mamma/pappa
Fick dig att gråta? Att allt är så rörigt och jobbigt just nu.. 
Du delade en dricka med? Jag vet faktiskt inte..
Du gick på bio med? Minns inte ens när jag var på bio sist..
Skällde på dig? Vet inte..
Sa någonting till dig och vad var det? Puss, älskar dig. Hej då.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? Ja. Igår kväll/natt bröt jag halvt ihop..
Kramat någon? Ja.
Pussat någon? Ja.
Köpt någonting? Bara mat.. :P
Sjungit? Ja, jag sjunger nästan hela tiden.
Saknat någon? Ja.



Vem kysste Elin
bakom ryggen på Marie?
Var det den store poeten
som hon var förälskad i?
Fanns det en plats
i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort
för jag undrar så.


Kommentarer
Postat av: vanja

heej! jaa.. det är bra med mig!

din blogg ser bra ut.. har inte hunnit läsa något för jag var tvungen att svara lite snabbt... har lite att göra!

din blogg är bah vit! men då kan man inte klaga på att den är mörk och tråkigt! ha det bra! bada loss när du ska bada om du nt badat! nästa vecka ska jag och min kompis bada sönder oss! men det blir tyvärr bara på måndag och fredag och typ lördag och söndag... jag ska på klass resa till barnens ö! har du varit där? det har inte jag och det ska bli spännande!! kram // Vanja

Postat av: vanja

heej ännu igen! du frågade lite saker och gav lite tid nu till att svara! det är en ö! vi åker dit med klassen och vi ska göra massa av aktiviteter! disco en kväll och så var det nåt annat den andra kvällen! det är ligger typ i Nordtälje så där jag bor tar det 3 timmar med SL buss! jag ska bada dag in och dag ut... synd att vi bah ska vah där i 3 dar och 2 nätter =( ! men vi får höras... ha det bra så länge // kraam Vanja!

2010-05-21 @ 15:49:56
URL: http://vanja98.bloggplatsen.se
Postat av: vanja

svar: heej! jag går i femman!

2010-05-21 @ 16:14:03
URL: http://vanja98.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback