måndag 100503 - solsken och plugg..

Blev inspirerad av Carolinn som hade en lista på sin blogg idag och kör på samma :) 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min grannes söta hund, Rex, världens charmigaste amstaffvalp :)
Vad gjorde du kl 08 imorse: Vaknade :)
Vad gjorde du för 15 min sedan: Åt lunch
Det sista du sa högt: Älskar dig, puss!
Det senaste någon sa till dig: Puss, älskar dig, hej!
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Omelett
Vad var det senaste du köpte: Minns inte.. Mat tror jag?
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun? Sån säkerhetsdörr..
Vad är det för väder hos dig nu: Riktigt fint. Soligt och varmt :)
Godaste glassmaken: Oj. Svårt. Älskar glasshusets goda sorter på sommaren. Mango, kokos och pina colada är favoriter.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja. Det kan nog funka.
Sover du tungt: Ganska tungt. Brukar sova hela natten när jag väl somnat :)
Drömmer du mardrömmar: Väldigt sällan
Trivs du med ditt jobb: Jag pluggar, och trivs otroligt bra med det :) men i sommar blir det tillbaka till mina kära ärtor :P
Favoritklädsel: Leggings och linne. Så skönt att glida runt i hemma :)
Favoritlåt just nu: Älskar ju all musik men är för tillfället nostalgisk med Hoffmaestros "Highwayman"
Vad ser du om du tittar till höger: Min bokhylla.
Vad gör dig glad just nu: Familj och vänner <3Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men relativt glad
Vad ska du göra härnäst: Plugga lite till. Det tar liksom aldrig slut?
Favoritgodis: Choklad
Kläder just nu: Mysbyxor, linne o randig trekvartströja
Sommarplaner: Jobba, plugga.. Och om jag har tid över vill jag sola och bada, umgås med vänner och familj
Hur många kuddar sover du med: 5 :)
Spelar du något instrument: Ja saxofon och gitarr. Älskar att sjunga också
Morgon eller nattmänniska: Kvällsmänniska?
Vad är viktigast för dig: Familj och vänner, att vara glad och lycklig
Är du kittlig: Ganska
Snarkar du: Nej, bara när jag är jätte, jätteförkyld
Stjärntecken: Lejon. Och ett sjuhelvetes sådant? ;P
Äckligaste insekten: Gillar inga insekter alls..
Längtar du mest efter just nu: Att pappa ska få bli frisk och att allt blir som vanligt igen. Att vi blir en glad familj igen som håller ihop och gör saker tillsammans på samma sätt som vi gjort förr :) <3

 


Kommentarer
Postat av: michelle ♥

Vill du bli veckans blogg? Läs mer och anmäl dig hos mig :)

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback