fredag 100528 - underbara balbilder :)

Bilder på de underbart fina balmänniskorna igår :D


Sara och fina Linnéa vid Sundstorget. Linnéa firade dessutom sin födelsedag igår :)


En annan ÜBERSÄSSY Linnea :D Såå vacker i sin fina klänning :)

 


Det var lite kyligt i vinden. Men snyggare än få ändå ;)

 


Fina allihop men speciellt Linnea ;) Anton, Linnea, Sara, Marcus. Friends forever.. :)


Linnea och hennes (klass?)kompisar :D (dessutom har jag lyckats
plåta två av mina gamla lärare som går bakom ;P Anders i ljusblå jacka och
Henrik i svart. Såg dem dock först nu, och inte när jag tog bilden..)


Fina Anna (i mitten ;D) och mina kusiner Maja och Stina :)


Sötaste Elise i rosa :)


Elise med storebror David :)


Vacker rygg på klänningen och fin i håret :)


Delar av Elises klass :)


Min fina kusin Elise (th) i rosa och Emilias fina kusin Karolina (tv) i lila :)


Promenerade hem från kalabaliken på Sundstorget. Helsingborg är lätt Sveriges vackraste stad. Lucky me som bor här och ingen annanstans :D Denna bilden är tagen på Sankt Jörgens plats - såå vackert. Man kan knappt tro
att en av stans mest trafikerade vägar ligger precis bakom :P Hälsan med dess enorma backe.. Och till denna oas har jag knappt fem minuters gångväg.. Me love :) Och som mamma sa - det är förvånande hur mycket bänkar det finns utplacerat i stan. Haha, så sant så sant. De finns överallt. Längs alla stråk och torg och så.

Gårdagen var underbar. Alla var så vackra :D Och en mysig promenad hem i gladiatorsandaler. Ajaj ;P Men det gick :)
Nu ska jag packa ned alla Millys grejor för några nätter hos mamma och pappa. En galen helg väntar.. :)

Ta hand om er och varandra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback