torsdag 100325 - lönedag och sool.

Idag är jag betydligt piggare och gladare än jag varit de senaste dagarna, kanske beror det på solen? Vem vet.. :) Har i alla fall suttit ute på balkongen nu en stund, härligt härligt. Mina fräknar börjar komma fram mer och mer. Ett klart tecken för att sommaren är på ingång? Jag hoppas det. Eller att våren är här på riktigt, för att stanna :) Det hade varit underbart.. :) Sen är det ju inte fel att man får pengar idag heller, alla räkningar är betalda och det känns skönt.. Och snart blir det lite semster för min del, den 13e rättare sagt. Längtar! :)
Såg årets första nyckelpiga nyss, och årets första nercabbade bil, en peugeot 207a, det såg så mysigt ut att köra med caben nere :) Säkra vårtecken inte sant? Precis när jag skulle ta en bild på nyckelpigan som landade på bordet brevid mig så flög den dock iväg. Men den var där, det är jag säker på :P


Nu ska jag springa ner i tvättstugan en runda, min tvättid drog igång redan klockan 12 men då satt jag och njöt i solen så jag orkade inte gå ner dit redan då. Men nu tar jag mig i kragen och tvättar lite kläder. Mellan varven blir det plugg och lite mat kanske? :) Börjar bli hungrig..

Ta hand om er och varandra! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback