torsdag 100304 - shop til you drop..

Idag har jag shoppat en hel del :) Det blev lite kläder, en massa massa mat, lite cider och annat på systemet och lite av varje i allmänhet som jag tyckte att jag behövde :P En hel del pengar spenderades, men inte så farligt mycket som jag trodde det skulle bli faktiskt :)
För övrigt har jag pluggat, och pluggat och pluggat... Just nu pluggar jag också. Nog kul. Eller ja lite är det, det är rätt intressant. Men inte överdrivet skoj så nu droppar jag plugget för idag och lagar middag istället.
Ja, det var väl ungefär det jag ville säga..




Köpte tröjorna och lite "skönhetsprodukter"... :)
Ta hand om er och varandra!


Jag tänker på dig hjärtat. Det hoppas jag att du vet. Min bästaste! <3


Kommentarer
Postat av: simone

sv: Hallå snygging! Jag mår grymt bra här, topphumör och solen skiner ;D Hur mår du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback