tisdag 100302 - soolig härlig dag! :)

Idag är det sjukt fint väder i Helsingborg. Tyvärr har jag inte kunnat njuta av det till fullo då största delen av dagen spenderats pluggandes framför datorn. Nu börjar det dock verkligen likna något här i min presentation angående New Yorks skyskrapors dragningskraft för turister, före och efter 11 september 2001, så jag borde väl inte klaga ;) En liten promenad i solskenet har jag hunnit med i alla fall, härligt härligt :)
Min mage kurrar. Borde nog laga någon mat snart, men jag känner att jag är lite som inne i en bubbla här så jag vet inte om jag verkligen ska lämna datorn än ;P Skriver så mycket intressant om World Trade Center, Empire State Building och Chrysler Building och allt möjligt :P Så nu vet ni alla vad jag sysslar med också… Haha :)



Annars så måste jag verkligen säga att jag älskar att det börjar bli vår nu. Ingen mera snö, nejtack! Vårkänslor? Jatack – hej! :) Haha. Har till och med ställt om mina timers idag, så nu mera ska de inte tändas i mina fönster förrän halv sex. Mycket bättre än klockan tre som jag hade förut när det fortfarande var stekandes sol då :) Och det där med att putsa fönsterna borde jag nog ta tag i nu när det inte längre är minusgrader.. Imorgon kanske, ja, så får det bli.

Nu återgår jag till mitt New York, om jag inte ställer mig och fixar lite mat ändå.. Pasta och någon sås? Hm. Det låter gott ;P

Ta hand om er och varandra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback