söndag 100314 - vilken helg, vilken helg..

Jag är ganska trött efter en intensiv helg. Men jag har haft grymt kul. I fredags blev det god mat och trevligt sällskap. Trerätters och allt. Troligtvis världens godaste pannacotta och gott grillat till huvudrätt. Mycker nice, och sällskapet gick som sagt inte alls att klaga på ;) Men kvällen blev ändå ganska kort eftersom lördagen var fullspäckad av träning och möte. Fullt upp.. :) Gårdags kvällen spenderades med familj och vänner, Antons lag hade årsfest och det blev en livad tillställning. Världens stoltaste syster är jag dessutom då Anton blev vald till 2009 MVP av sina lagkamrater. Emilia är nog lite stolt hon med då Jocke vann tränarnas MVP :) Våra brorsor kan det där med amerikansk fotboll, som Emilia sa.. ;)
Idag har det blivit en runda till Väla, införskaffade mig stolar och bord till balkongen och så blev det en del matinköp också. Tackar mina underbara föräldrar och en grymt trött lillebror för en kanon dag! :) Är jätteglad och tacksam och nöjd! :)

Nu tänkte jag faktiskt sova. Det blir en lång dag imorgon också...

Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: astrid ♥

sv: ja, vilket sammanträffande liksom haha :)

ja, jag mår bra ;) Du då? ♥

Postat av: Sara

Låter som du har haft en bra helg! Vad kul! :)

Vad härligt! Ja, det gäller ju att passa på att insupa solljus! Jag önskar jag hade en balkong att mysa på, Lyllo dig! :)

Ja, jag tror det kallas så, haha, plattskydd säger jag. Men det ÄR fel.



Ha en bra dag!

2010-03-15 @ 12:54:16
URL: http://soori.blogg.se/
Postat av: Lillasyzter

hoppas du har en skön kväll vännen :)

2010-03-16 @ 17:44:08
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Joachim

de tkr jag:) haft en bra dag idag?

sry för skit sent svar!

2010-03-16 @ 18:42:36
URL: http://cityboys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback