onsdag 100310 - trött och lite arg..

Ja jag är jättetrött. Har försökt gå och lägga mig nu i nästan två timmar, men jag kommer hela tiden på nya saker jag måste/borde göra. Men nu tänker jag faktiskt ge upp. Nu kallar sängen big time och jag riktigt längtar efter den. Då kan man undra varför jag sitter här och bloggar och inte redan ligger och sover gott? Jaa, väldigt bra fråga men jag kommer inte till ro. Ni vet när det känns som att man har så mkt att göra att man inte hinner sova? Så känns det nu.. Men min kloka mamma, som jag pratade med i eftermiddags, säger att jag inte ska fokusera så mycket på vad det är jag måste göra utan bara göra det och då brukar det "rassla till". Jag tror hon har rätt, men jag gillar att ha översikt och koll på vad jag gör. Jag är en planerande människa.


Plugg... Här sitter jag i stort sett hela dagarna för tillfället.
Tre tentor på ingång. 28e, 30e och 31a. Yay? :P


Sen är jag dessutom lite irriterad eller arg ikväll eftersom jag tänkte gå in och föra över lite pengar och så på swedbank.se, då visar det sig att min dosa har dött. Bara sådär?! Byt batteri står det när jag försöker knappa in koden. Och då fick jag för det första leta upp vart detta batteri sitter, för det andra ta reda på hur jag skulle kunna byta det, för det trejde veta vilken typ av batteri jag behöver köpa och för det fjärde ta reda på var jag kan köpa ett sådant. Det visar sig att jag får bege mig till en uraffär imorgon för att kunna få igång min internetdosa. Nog kul? Jag som hade tänkte göra lite ärende som kräver pengar imorgon på stan när jag ändå ska träffa psykologen. (Ja, för er som inte visste - japp, jag har börjat gå till en psykolog. Imorgon är mitt femte samtal med henne.. Anledningen till varför jag går till henne tänkte jag dock inte skrika ut här på bloggen, så om ni är intresserade av den informationen får ni helt enkelt fråga mig..) Åter till Swedbank, jag kan väl alltid gå till en bankomat och ta ut lite pengar. Hellre det än att stå där i någon affär och mitt köp inte godkänns. Det har aldrig hänt mig hittills och jag tänker göra allt i min makt för att slippa den förutmjukade upplevelsen i framtiden med.

Det var allt för ikväll tror jag, sängen kallar högljutt. Men som avslutning säger jag att jag längtar så till torsdag. Det ska bli mys tycker jag. Och imorgon ska jag inhandla det sista som kommer göra kvällen komplett. Hoppas jag :)

Ta hand om er och varandra! :)


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

snälla vill du hjälpa mig att välja ut en av tre bilder från london på min blogg? De är ganska lika och jag kan inte välja, jag behöver råd! :)



Välj med hjärtat! tack på förhand :)



kramar

Postat av: matilda

Hoppas du får en toppen onsdag! :) Kramis

2010-03-10 @ 06:31:43
URL: http://qwentus.blogg.se/
Postat av: simone

sv: Tack så mycket! :D Så otroligt söt du är :)

2010-03-10 @ 10:20:12
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: claudia

du kan också gå till swedbank och be om en ny dosa.. det gjorde jag när mitt batteri dog. inga problem :)

2010-03-10 @ 12:35:16
URL: http://claudiapl.blogspot.com
Postat av: claudia

HAHAHA snacka om flyyyt och tur ;D

sådana dagar gillas!

2010-03-10 @ 13:47:51
URL: http://claudiapl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback