onsdag 100310 - oh what a night..

Är trött och kollar på Greys. Jag gillar den serien ganska mycket även om det blir lite mer udda för varje avsnitt? Men jag har ju sett alla säsonger och alla avsnitt så det känns dumt att bara sluta nu.
Idag har jag gjort massor, men det orkar jag inte riktigt älta eftersom det står i mitt förra inlägg..
Men jag tänkte i alla fall säga att jag shoppat lite idag :) Gina har typ blivit min nya favoritaffär? Är jag fjortis nu? ;) Köpte en snygg mintgrön tee med "I AM FASHION" tryckt över hela bröstet/magen, två par coola solglasögon och ett diadem. Muchos niceos om ni frågar mig.
Ärendet på banken slutade förresten lyckligt.. Jag fick en ny dosa, gratis :) Det slog mig imorse att jag kanske kunde gå dit och säga att min gått sönder. Så det gjorde jag, men tjejen i kassan tyckte att jag skulle betala 250 kr för den nya, för det gör man tydligen vanligtvis. Så när jag skulle gå frågade jag om hon dragit pengarna, men det hade hon glömt och hon orkade inte göra om allt så hon bjöd på den ;D Ändå nice :)
För övrigt, Helsingborg är världens bästa stad. Jag trivs så bra. Det är enormt. Trots att det bara var +2 och mulet idag så gick jag en sväng på stan och bara njöt. Sen cyklade jag till träningen och bortsett från att det var lite blåsigt om händerna så var det underbart med lite vårkänslor och frisk luft. På vägen hem stannade jag på Hemköp och handlade inför imorgon och gick in om på Stattena frukt och grönt och köpte årets första jordgubbar. Ja inte svenska givetvis, men ändå :) Smakade en förut och de var ganska så goda faktiskt :) Så nu längtar jag ännu mer tills imorgon ;D


Rådhuset i Helsingborg en gråtrist onsdags förmiddag i mars ;P
Men det är en rätt fin byggnad så man kanske ska ta och gifta
sig där en vacker och framförallt solig dag? :P IRONI! :)

Det var allt för idag. Ikväll ska jag somna i tid. Kanske om en halvtimme till och med? Imorgon kommer bli a great day. Det vet jag, för det säger jag.. Och då är det så ;)

Ta hand om er och varandra! :)


Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härligt :))

jätte bra :))

haha tack, men det är inte så svårt! :))

Postat av: Joachim

okej men du de låter toppen de tycker jag :D

tror man ska se filmen först dock, annars blir man nog lätt besviken om man läser boken först:)

2010-03-10 @ 22:46:59
URL: http://cityboys.blogg.se/
Postat av: astrid ♥

SV: ja, det brukar bli så ibland, störande, eller hur ;)

ja, visst är den ♥

2010-03-10 @ 22:48:16
URL: http://jag.blogg.se/
Postat av: Freddie

helsingborg har jag varit i en gång :).. Det var rätt så fint där har jag för mig :)

2010-03-11 @ 12:31:40
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Freddie

världens bästa.. vi ska ju inte överdriva men kanske...en del av skånes bästa :)?

2010-03-11 @ 17:16:20
URL: http://freddiehigh.blogg.se/
Postat av: Freddie

jag har bara kört in till malmö stadion en gng så jag såg inte den så bra men då var helsingborg finare..



fan. - har varit i helsinbirg två gånger kom jag på nu !!



Borås bor jag i.

2010-03-11 @ 17:22:07
URL: http://freddiehigh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback