lördag 100327 - earth hour och plugg..

Jag pluggar och pluggar och pluggar. ARGH! Lite trött på det nu ;P Speciellt när helgen kunde ha spenderats i Göteborg eller festandes.. Men imorgon är det tenta. Engelska grammatik. Yay? :P Det kommer säkert gå jättebra, men jag är alltid stirrig som fan inför sånt här.. Sen att det är earth hour om mindre 20 minuter gör ju inte saken bättre, inte så lätt att plugga i mörkret va? ;) Men jag har tänt en massa ljus, himla mysigt blev det. Och så luktar det vanilj och kokos i hela lägenheten, härligt med doftljus. Ska poppa lite popcorn nu innan det är dags att släcka och sen sätter jag mig i soffan och försöker läsa lite om olika verb och verb grupper, belyst av värmeljus. Ville mest göra en lite update och berätta vad jag har för mig ikväll :)
Har terrat mamma flera gånger ikväll redan eftersom jag tänker för mycket och bara rör till det för mig själv i pluggandet.. :P Elin i ett nötskal. Virrig som bara den.



Nej nu återgår jag till plugget en stund till, sen släcker jag ner all ström. Tror verkligen inte att det gör någon skillnad, men det är väl en gullig tanke och lite mysigt med bara värmeljus? :) Men som sagt, helgen hade hellre spenderats redlöst full och inte med plugg ;) Tss. Men vad gör man.. Skolan kommer först? ;P Tenta imorgon 11-16, sen grillning på det. Malmö på måndag, plugg på det. Hemtenta in på tisdag och plugg på det, och en annan tenta på onsdag, sen har jag lite påsklov :) Hoppas på att kunna vara ute på landet en del, mysa och grilla. Mhm, det hoppas jag :)

Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback