torsdag 100114 - ännu tröttare..

Idag är jag om möjligt ännu tröttare än vad jag var igår.. Shit. Fattar inte alls vad det är med mig..
Men imorgon tänker jag i alla fall köpa ett nytt träningskort, försöka få bättre rutiner på min sömn och kanske börja äta lite mer grönsaker igen.. Om man tänker på hur jag var/levde "förr" så är det inte konstigt egentligen att jag mår som jag mår ibland.. I guess mamma har rätt trots allt. Nu när jag tänker lite så verkar det vettigt..

Nu har jag slökollat lite på CSI, tänkte väl sova. Blir nog en lång dag imorgon. Ska hälsa på min favorit Sara i Halmstad :) Tidigare idag hade jag besök av Julia, sen har jag varit nere hos pappa i Lund :)
Älskade pappa.. Skönt att se dig lite piggare, hoppas verkligen att det går på rätt håll nu så du blir helt bra snart och får komma hem igen. Jag älskar dig!

Det var väl allt just nu..

Ta hand om er och varandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback