torsdag 100225 - kan inte sova..

Nej, Elin är hypad till 1000 ikväll. Jobbigt läge. Egentligen vill jag bara sova, men här sitter jag, mitt i natten - och bloggar. Yay.. ;P
Blev nyss arg för jag insåg hur mycket av snön som föll för ungefär en timme sen som faktiskt lagt sig.. Gatan utanför är helt vit och det gillas inte ett dugg.
Ska detta värdet hålla i sig så känns det som att Göteborgstrippen blir lagom lyckad? Håller tummarna för bättre väglag helt enkelt. Tummar och tår? Yes, så får det bli.

Nu tänkte jag försöka tvinga mig själv till att sova.. Undra hur det ska gå. Går det inte blir det nog lite OS. Eller en film. Bridal wars kanske? Den är ju faktiskt ganska rolig. Fast bröllop. Njäe. Inte på riktigt.

Vad mer då? Jo.. OS eller bokrea klockan 06.00? Hm. Inget av det? Jag vet inte. Vi får se.. :) Bokrean startar ju 07.00 och OS hockeyn 06.00. Men om jag ska på bokrea måste jag ju gå upp när OSet börjar ändå. Och om jag ska se OS kan jag bara slänga mig i soffan och halvsova matchen igenom. Vi får se hur jag gör. Jag lär väl återkomma i frågan.. :) Imorgon (eller ja, om 16 timmar ungefär) blir det bio med la familia. Valentine's day. Den är säkert bra :)


Kollage av moí - ge mig sommar och sol, jatack!

Ta hand om er och varandra! Och förhoppningsvis - God natt :)

Kommentarer
Postat av: simone

Hallå sötjejen! Har du fått njuta något av solen idag? Helt grymt ute :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback