tisdag 100202 - off som bara den..

Lite  om många olika saker..



De senaste dagarna har varit rätt jobbiga. Eller väldigt jobbiga. Har mått hur dåligt som helst och gråtit och tänkt och gråtit lite till. Ja, en jäkla röra helt enkelt... Det känns skumt att allt bara ändrades och blev så självklart på en sekund. Ungefär. Men det är mycket jobb kvar, tro mig, det vet jag. Och imorgon drar det igång. Wish me luck... Och tack alla, eller nej, absolut inte alla. Men ni som finns här och stöttar. Tack till er. Och ni andra: fuck off?



Bibbi - älskade fina Bibbi. Tycker inte alls om att du är inlagd på sjukhus. Blev så himla rädd. Usch.. Du måste krya på dig massor massor och så får det inte visa något alls på din röntgen i eftermiddag. Håller tummarna för dig! Så att du får komma hem i kväll :) Så du kan ta det lugnt och vila dig frisk.



SnöSTORM? Just jävligt kul det med ju. Är så trött på snön att jag kan kräkas. Det är inte meningen att det ska vara snö i Skåne? Och nu är det typ halvt storm och snöar. Oj. Roligt. Fick till och med gå ut på balkongen nyss för att ta ner min übersnygga julkrans (made by the lovely Regina) som hängt där sen i december. Blev lite rädd att den skulle blåsa ner och slå någon på trottoaren i huvudet. Brr, kallt var det. Men tro inte att jag slängt kransen. Tänkte att man kanske kan behålla den till nästa år? ;P Den är ju så fin :)



Branäs. Åh. Sakna och längta till. Men i helgen kommer min sköna Anna hem för en snabbvisit i Skåneland och då får jag stilla mitt Branäsbegär lite grann i alla fall :) Och igår hade vi ett långt samtal om allt mellan himmel och jord. Nästan. Så det kommer bli nice i helgen tror jag :) Så ska hon få se min fina lilla lägenhet också. Yay. Men jag saknar alla andra där uppe ändå.. Folket och stämningen. Speciellt Emma och Elionor tror jag.. :) Och Denise som jag var så orolig för igår. Visst är det jobbigt när man ser på tex facebook att någon inte mår bra, men det finns liksom inget man kan göra mer än att finnas där för dem..?



Sol och värme... Igår fick jag besök av min bror (en liten stund) och kusin Stina. Det vankades fruktsallad. Mycket gott :) Och så pratade vi om resor och sånt. Åh, det hade varit nice med en vecka eller två i solen nu. Speciellt i detta jäkla vädret... :P Tänkte bosätta mig i solariet. Med start efter lunch och plugg.



Pizzasöndag. I söndags åts det pizza med la familia. Det var en riktigt trevlig kväll :) Vi såg Madagaskar (ettan - eftersom jag råkat ta Antons och han har min - dvs tvåan - hemma i Billesholm) och snackade skit, pluggade engelska och undersökte vinägers reaktion med metall. Hm..
Skönt att pappa är hemma igen och att det verkar bli bättre och bättre. Trots att han fortfarande är sjuk och behandlas så tror jag att han tycker det är skönt att vara hemma också :)
Innan familjen kom i söndags hade jag och Sara en "prat och kräng"stund. Vilket i princip innebar att jag pratade, och Sara krängde ;P Haha. Det var skoj :) Och lilla Bella, som numera åker hundbur i barnvagn ;)



Design. Åh. Det är stora saker på gång. Mer än så kan jag inte säga. Men jag är peppad och på. Så detta kommer nog bli hur bra som helst.



Väggord - ingen förklaring är nödvändig :P



Nej, nu orkar jag inte skriva mer. Tänkte fixa lite lunch och sen blir det lite plugg på det. Missade PH igår, vet inte vad jag tänkte på men jag satt framför datorn istället för framför tv:n. Dumma mig.. Ska försöka se om TV6 lägger upp gårdagens avsnitt på hemsidan innan det är dags för nya avsnitt ikväll ;P Vilken nörd jag äär.. :)

Ta hand om er och varandra :)

Kommentarer
Postat av: bibbi

Sötaste Elin! Vad fin du är, jag mår bra nu och är hemma och ska vila i massor :) Tack för att du är så fin! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback