söndag 100221 - OS och plugg..

Ja, det är så jag har spenderat denna dag. Blev glad igår när Hellner och Olsson tog medalj :)
Pratat massa på skype nu. Sjukt många skratt. Nu blir det sängen och ställa klockan till 06.00 för att kolla hockey. Eller? :P Inte riktigt min idé ska det tilläggas, men det funkar :) För övrigt är det följande som kretsar i mitt huvud..



En masa engelsk litteratur och plugg, skor, skumbad - strawberry milkshake style, och smycken. Yes. Så är det :P
Förlåt för alla mina kollage.. Men jag gillar kollage :) :P

Nej nu blir det att göra annat.
Ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: simone

sv: Hej tjejen, ingen fara, fullt upp ibland ju :) Vistt kan du ta fotot, fast du får print screena bilden - tagit bort högerklick, Hoppas du haft en riktigt fin kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback