fredag 100219 - plugg-, städ- och tvättdag..

Inte världens roligaste dag kanske. Men även om det inte räknas till direkt kul så känns den här dagen helt okej i alla fall :) Fick ett positivt besked förut så nu peppar jag inför den 27e! :) Och så har jag även pluggat en del, pratat med mamma, Hannah, Sara, Emma och Julia på ett eller annat sätt idag. Vissa av dem har jag pratat med flera gånger till och med. Och det är ju (nästan) alltid väldigt givande :)
Om en halvtimme är tvättstugan min och eftersom jag har felbokat två gånger i rad nu så har jag ganska mycket tvätt att ta tag i. Och dessutom på den absolut sämsta tänkbara tiden att tvätta? Inte konstig egentligen att en fredags kväll är ledig? :P Men jag får ju skylla mig själv :)
Därför blir det en otrolig lugn kväll för mig. Tvätta som sagt, plugga lite, laga stuvade makaroner och köttbullar (för ja, det har jag längtat efter hela dagen nu faktiskt.. längesen jag åt det men jag tror att det är ganska gott? :D), städa lite och eventuellt kolla lite på tv. Jag tror det är Let's Dance ikväll? Och det har jag bara sett en enda gång på hela säsongen så det kanske skulle kunna vara kul att se.

Förut satt jag och kollade runt lite på sommarjobb/sommarplugg. Blev inte så mycket klokare men tänkte ta tag i det under helgen. Man kan söka sommarkurser från och med måndag och eventuellt gör jag det. Vi får se :)
Sen var jag lite smått oinspirerad att plugga också en stund, och det resulterade i bilden nedanför.
Man vill ju bara ha vår och sommar när man tänker på alla underbara klänningar och skor som man kan ha då! :) Det tycker i alla fall jag. Nu blir det som sagt tvätt.



Ta hand om er och varandra! :)

Kommentarer
Postat av: simone

Toner av rosa, så vackert :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback