fredag 100212 - UNDERBARA fredag :)

Idag är det en riktigt härlig dag - solen vårlskiner ute och det är hur fint som helst. Man kan ju undra varför jag sitter inne vid datorn och pluggar/bloggar/msnar då när jag skulle kunnat vara ute i det härliga vädret? Jo, det har jag ett väldigt bra svar på... Min älskade mamma som igår när vi släpade hem tvn hade ansvar för att låsa upp och hålla dörrar (medan jag och pappa bar in den gigantiska men dock inte så jättetunga tvn) råkade sen lägga mina nycklar i sin väska. Därav kan jag givetvis fortfarande komma ut ur lägenheten, till och med låsa med min extra nyckel till dörren, men när det gäller porten blir det svårare :P Mamma har båda mina portnycklar just nu... Inlåst? Javisst ;P
Nej men det är egentligen ingen fara. Mamma och mormor kommer om en stund, vi ska fika :) Semlor blir det, jättegott tycker jag och jag fattar inte varför jag inte ätit det tidigare i år? :) Mamma tar med sig mina skidor och stavar och pjäxor också - imorgon blir det Vallåsen för hela slaten med Hannah och Adam och någon mer tror jag :)

Det var nog allt just nu.. Måste äta något känner jag, blocksockerfall - hej?
Ta hand om er! :)




Vackra Norra Hamnen - bild från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback