fredag 100205 - off dag..

Idag har jag varit ganska off. Sov jättedåligt i natt och var sjukt trött när jag vaknade.. Somnade om och sov en stund till. Men trots det så var jag inte helt pigg. Därför har dagen varit ganska oeffektiv. Mest lite plugg och så. Ringt några viktiga samtal. Hm ja. Det var nog allt i princip.
Nu tänkte jag laga middag. Pasta får det bli. Räksås tror jag det blir till. Det är gott, speciellt pappas. Men jag tar ju i princip hans recept rakt av så :)

Det var nog allt just nu.. Ikväll blir det film och popcorn. Myskväll helt enkelt :)
Imorgon, tja.. Vi får väl se vad morgondagen bär med sig. Träning och plugg. Och umgås med Elise. Kanske Anna också. We'll see :)

Ta hand om er och varandra! :)





Taylor Swift - White horse.. Inte för att det säger så mycket eller stämmer alls. Men gårdagen kändes jobbig. Fan. Det var ju inte meningen att det skulle bli sådär. Men what to do. Vi tar det som det kommer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback