torsdag 091008 - maxi och minneslunden

Idag har jag varit på Maxi och handlat en massa mat. Det blev en grekisksallad till lunch sen. Och på vägen hem körde jag in om minneslunden och satte blommor. Det är Nils som har namnsdag idag, så med andra ord har morfar namnsdag. Och pappa. Och Anton också faktiskt, han heter Nils i andranamn. Men som sagt, satte en blomma på minneslunden för morfar. Jag saknar honom otroligt mycket. Nu har han varit borta i två och ett halvt år nästan och även om det inte riktigt känns som att han är borta så saknar jag honom...
Köpte även en bukett blommor till pappa och Anton, den står på köksbordet och ser allmänt höstig ut :)


Minneslunden


Morfars blomma :)


Pappa och Antons blomma :)



Nu är det snart dags för mig att köra till jobbet. Det ska väl bli helt okej, veckan har gått förvånadsvärt snabbt måste jag säga.. :) Och jag har mått förvånatsvärt bra.. :)
Igår fick jag dock veta att den ena linjen ska läggas ner v 45 och den andra v 47, så det ser ut som att jag bara jobbar till och med vecka 47 om inget ändras. Och det känns faktiskt ganska skönt. Inte för att jag inte trivs, för det gör jag. Men jag känner att kroppen tar stryk av att jobba skift såhär.. Jag vill ha lite mer struktur på livet, och få saker och ting gjorda.. Vilket jag hoppas få på ett annat sätt när morötterna är över :) Och då kan jag dessutom lägga mer tid på att plugga, och det känns bra! :)

Nej nu måste jag fixa det sista innan jobb.
Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback