söndag 091025 - flyttpepp :)

En minst sagt kaotisk helg med väldigt lite sömn.. Men även en bra och mysig helg :)
Jag är så pepp på att flytta nu. Idag har jag och mamma och pappa besökt Emma och praktiskt taget mätt ut hela lägenheten och kolla upp allt. Alla små saker som kan fixas till och ändras :) Det känns verkligen jättebra :)
Och tack Emma för att vi fick komma :) På tisdag klockan 15.30 skrivs kontraktet och efter det blir det att åka och kolla soffor med mamma! :D Can't wait! :)
Annars har helgen bestått av lite Idol och middag i fredags, shopping, bakning och singstar med Jennie igår, sen fest för Joel som fyllde 20 :) Skitskoj, massa massa folk och jag somnade väl vid halv sex i morse kanske :) Idag har jag mest varit trött och besökt lägenheten :)
Nu blir det snart Ensam mamma söker, sen blir det sängen :) Ska slå Sara en pling nu också, vi har en del att prata om :P

Skriver kanske mera imorgon, efter jobb och vaccinering av mina underbara katter :)
Stort grattis till Joel och tack för igår! :)

Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback