söndag 091018 - lugn och skön helg :)

Så var det söndag igen, jobb imorgon och slut på friden :P
Det har varit en väldigt lugn helg, otroligt skönt! :) Har väl lyckats sova bort min förkylning lite grann, även om den inte är helt borta än. Men jag jobbar på det! :)
I fredags jobbade jag till ett, sen var jag bara hemma, kollade Idol och gick och la mig tidigt. Skönt! :) Även om jag ärligt måste säga att jag inte förstår hur dåligt vissa i Idol faktiskt sjunger. Jag blir så arg :P
Igår röjde vi lite i trädgården och sånt här hemma, en massa löv skulle räfsas bort och sånt. Skönt att vara ute lite :) På kvällen träffade jag Regina, vi snacka skit och åt pizza och kolla film, vi såg Min brors flickvän - ganska bra faktiskt :) Lite smårolig sådär. Överlag var det en skön kväll, man behöver sånna "jag orkar egentligen inte göra något alls ikväll men ska vi ses o käka pizza"- kvällar ibland :)
Idag har jag pluggat lite, plockat en massa äpple och bara softat. Härlig dag! :) Nu är pappa iväg och handlar lite mat tills ikväll och han har lovat att köpa med lite godis till mig, så det blir mys ikväll! Tänkte kolla film senare men innan dess måste jag plugga lite till, och äta förståss.


Ingrid-Marie äpplen som jag plockat idag. Bland annat :)

Imorgon är det dags för jobb igen. Jobbar kväll, 14.45-23.15 denna veckan. Men det blir säkert nice, jag behöver sova och jag sover alltid mer när jag jobbar på kvällen så det är bra :)

Förövrigt har jag fått veta att den andra tjejen som också vill ha lägenheten som jag vill ha, ska titta på den på fredag, så det lär väl dröja en vecka till innan jag får veta om jag får den eller inte.. Lite segt, men den som väntar på något gott.. :) Och jag hoppas verkligen på det bästa! :)

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback