måndag 091005 - helgen är slut..

Då var det måndag igen och helgen är över för denna gången. Riktigt tråkigt tycker jag..
Har egentligen ingen ork att jobba idag, mår sådär. Men jag måste.. Behöver pengarna och så.. Och det är inte så lång tid kvar nu innan morötterna är slut inbillar jag mig, så det är väl bara att bita ihop och köra på..
Helgen har mest varit plugg för min del. Plugg och plugg och plugg.. Men nu är jag nästan klar, och det känns skönt :) Ska väl finslipa det sista och sen skickar jag in det :)
I lördags var vi på middag hos grannarna, det var mycket trevligt :) Annars har jag inte gjort något speciellt i helgen.. Och det kan ju vara skönt ibland det också :)
Nu på förmiddagen har jag träffat Stina och tagit en fika, det var mysigt :) Och nu blir det snart jobb som sagt. 14.45-23.15.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback