lördag 091010 - helg, flytt och fotboll.

Då var det äntligen helg då! :) Längtar tills på måndag då jag får jobba dagtid på jobb igen :) De veckorna är de bästa :)
Idag har jag mått lite halvdåligt, sen mådde jag lite bättre och då begav jag mig till min moster och mina kusiner för att hjälpa de att flytta lite smått :) En del var redan gjort när jag kom, men jag hjälpte Elise med kläder och böcker och lite sånt. Sen bestod det mesta i att packa upp i deras nya fina hus på Gustavslund i Helsingborg. Jättefint är där!! :) Helt nybyggt och fräscht och fint! :) Det var en kul dag, vi var ett stort gäng som hjälpte till. Det var Christel, David, Elise, Niklas, jag, mamma, pappa, Anton, mormor, morbror Lasse, Lasse och Kerstin, Mona, Calle och hans bror och mamma - ja det var nog alla. Hoppas jag inte glömde någon nu.. Men som sagt, en rolig dag och deras nya hus är bara så fint. Jätteglad för deras skull! :)


Ungefär såhär ser deras nya hus ut :) Bilden lånade jag dock från ncc.se

Resterande del av dagen lär spenderas framför tv:n och fotbollen. Heja Sverige! :)
Jag tänkte jag skulle skriva något seriöst och djupt idag också.. Men jag orkar inte.. Så vi hoppar det för idag.. :)
Imorgon blir det att besöka Emma och Niklas och sen en fika med Emilia ser det ut som.. :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback