fredag 091002 - hööst!

Nu är det verkligen höst i luften. Och jag älskar det :)
Älskar att man kan börja använda halsduk och vantar och till och med mössa ibland. Och så gillar jag att kunna gå ut i regnet och ta en promenad i min nya regnjacka. Och när träden byter färg och tappar sina löv - vackert! :) Och god äpplepaj med vaniljsås. Och färskplockad svamp.. Åh. Älska hösten.. :)



Jag mår fortfarande inte så bra, men idag har ändå varit en bra dag. En familjedag nästintill. I alla fall på eftermiddagen.. Jag gjorde min mamma (och lite Anton med) grymt imponerade av hur vig jag är - haha, jag blev lite chockad själv (beeelive me ;P) sen blev det en promenad med Anton, vi tittade på Wilma och Gloria, och så jogga vi lite eftersom det började regna.. Och så har pappa köpt nya skitsnygga glasögon :) Det har liksom varit en ovanligt positiv stämning i huset idag, inte för att det brukar vara en otrevlig stämning, men idag kändes allt lättsamt.. :D Och det gillar jag :)

Den här helgen blir lugn. Måste försöka bli frisk. Eller i alla fall bättre.
Så ikväll leker jag taxi till Anton och co. Imorgon blir det mest plugg, kanske en sväng till stan för att fixa strängar till gitarren och så vidare.. Bara lugnt och skönt! :)

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback