onsdag 091118 - feber och trött..

Jahapp.. Efter att ha tagit vaccinet mot svininfluensan i måndags eftermiddag så mår jag inte helt hundra.. Har feber och är allmänt hängig.. Men det känns som att det är påväg bort nu - så det håller jag tummarna för :)
Har inte orkat gå ur sängen i dag, tänkte ta tag i det snart.. :P
Annars är det mycket inför flytten nu och det gillar vi :) Och på jobb har jag bara två dagar kvar nu, imorgon och på fredag - inte alls fel det heller :)
Börjar få lite smått ångest eftersom att alla som ska tillbaka till Branäs i vinter börjar bli pepp inför att åka, medan jag bara sitter här hemma och vill tillbaka men ska inte :P Men samtidigt så vill jag inte, för det händer så mycket här också.. Men just idag känner jag mig lite kluven och liten ledsen kanske rent av, för det hade varit mys att åka tillbaka.. :) Men jag får helt enkelt besöka dem en massa gånger istället :D Första gången ser ut att bli redan under v 1, då vi besöker Sälen.. :)

Nej nu orkar jag inte skriva mer, drar igång med projekt uppstigning och frukost istället.. :)

Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback