fjortonde maj tvåtusennio

Ja då är det den 14 maj alltså.
Massor har hänt sen sist jag skrev.. Orkar inte ge någon längre utläggning om det just nu men i stora drag har de senaste veckorna inneburit:
En vecka i Magaluf, heelt underbart var det :) Tack till Matilda och Anna för en mysig vecka :)
Kollat lägenheter som en galning, fick erbjudande om två. Skickade mamma, pappa och Sara/Emilia på visningar, men det resulterade i noll lägenhet ändå. Fast att jag stod först i kön och allt. Men nej, de höll inte tillräckligt bra standard i mina ögon helt enkelt. Men andra ord bor jag hemma lite till ;P
Igår kom Sara och åt middag med oss. Mys. Sen körde vi och skyfflade morötter. En heel massa. Haha. Efter det bar det av till stallet, mys med hästarna, katterna och hundarna och ridning förståss. Fick desstuom världens sötaste present av Sara :) Blev såå glad :)

Sen kommer jag inte på mer just nu.. Men det kommer väl en annan gång helt enkelt :)
Ikväll blir det match, Antons Ekeby Greys möter Halmstad, i Halmstad.. Kul i detta vädret ju :P
Aja, det kanske blir sol. Vem vet? :P

Ta hand om er :)


Kommentarer
Postat av: sara

var du med och såg matchen? :)

Postat av: Alexandra

Haha ja ellerhur, den kommer bli askass!



Det är bara bra med mig :) hur är det själv? och ja, det blir Findus ;) göttgött, hoppas jag att det blir för dig också! eller? Har du några tips om bra/mysiga ställen i Magaluf kanske? :)

2009-05-19 @ 14:08:56
URL: http://nocturnalthoughts.blogg.se/
Postat av: Bibbi

Tack för svaret :)

Söt du är gumman! DU är finast!

Ja självklart ska vi det! Jag är instängd nu bara fram till måndag när jag har tenta men efter det ska vi självklart det!

Älskar dig med <3

2009-05-19 @ 23:48:10
URL: http://somsam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback