det är mycket nu.. :)

Har massor på gång och tusen saker i huvudet.. Lite kaos med andra ord, men det är väl bara som vanligt.. :)
Väldigt tacksam min lifesaver i form av världens sötaste anteckningsblock från marimekko, ett märke som jag (och Emilia ;D) för övrigt älskar. Hon är ju trots allt en svensk finländare, eller hur var det? ;P
Men detta anteckningsblock är mitt liv för tillfället. Där står allt viktigt och oviktigt.. Jag som älskar att planera. Eller i alla fall strukturera.. Sen är det inte alltid att allt hinns med eller blir av, men jag har i varje fall en plan :)

Orkar inte riktigt älta om vad jag gjort sen sist jag skrev, men vilken dag som helst nu så kommer jag ta tag i mig själv och lägga upp lite bilder som jag tagit den senaste tiden :) Det är bara att vänta.. Haha

Imorgon har jag en del små uppdrag och ärenden att uträtta, bland annat tillsammans med världens bästa Sara, givetvis står allt detta i min lifesaver ;)
Sen har det gjort en låång lista på uppdrag från mina föräldrar + några som jag lagt till själv, som tex att måla om dörren.. Och köpa färg. Annars blir det lite jobbigt. Men penslar det har jag, 17 stycken för att vara exakt.

Nu tänkte jag sova lite, det blir en intensiv dag imorgon :)
Ta hand om er!


Bilden har jag lånat från
www.marimekko.fi :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heaven on earth? ojoj, det låter ju inte helt fel det =) Jo jag och en kompis ska dit i Augusti och gå en bartenderkurs. Tar gärna emot lite tips ;)



Härligt att det blir Findus, vet du någon mer som ska dit i sommar? Gillade förra gänget, så hoppas att det blir lika skön stämning iaf =) Ha det superbra! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback