tre av allt

Tre jobb jag har haft: Butiksbiträde, guide och receptionist
Tre platser jag har bott på: Billesholm, Båstad och Branäs
Tre saker jag gillar att se på TV: Grey's Anatomy, CSI, Two and a half men
Tre favoriträtter: Pasta, fläsk/ox/kycklingfilé och nästan allt med champinjoner
Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Hemma, Hbg eller med dig :)
Tre personer jag utmanar: Sara, Bibbi och Emma



Det var det, nu är det snart dags för jobb för min del.. Yay. Är inte helt pepp på det om jag ska vara ärlig.. Men men.
Får se om jag skriver något mer ikväll kanske.

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Heej :) Ah det är lugnt :) Ja det var en jättebra fest jag hade superkul! Tja det var några från klassen, Sara, Caroline, John och hans vänner så vi var väl runt en 10-15 pers. :)Åh vad skönt då kommer du när det lugnat ner sig i skolan då.. förhoppningsvis om jag inte får göra omtenta vill säga. Suck. Ja det är galet mycket nu och jag undrar hur jag ska överleva detta. Men vad kul att du är ledig lite så du inte jobbar ihjäl dig iaf ^^



Saknar dig med till tusen och älskar dig!

Postat av: emilia

spejsat att alla ställe du bott på börjar på B :P haha! SAknar dig =) Kramar!!

2009-03-10 @ 22:28:15
URL: http://emiliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback