sjuk..

Idag är jag sjuk.. Har feber och är allmänt hängig. Inte alls kul måste jag säga.. Det började med att jag kände mig illamående igår kväll, mådde så dåligt att jag inte åt en enda godisbit eller chips hos Anna och Matilda, och då mår jag verkligen illa.. Godis och chips är ju så gott. Haha. Fick till och med lägga mig ned ett tag när jag var hos dem, och det är verkligen inte likt mig.. Senare på kvällen kände jag mig ännu sämre och insåg att jag hade 38.8 graders feber.. Nu är den nere i 38.2 så det går ju på rätt håll i alla fall. 
Så inget jobb för mig idag alltså.. Har inte så mycket ork.. Men ska väl orka starta en maskin tvätt och diska undan lite disk i alla fall. Hatar när det ser ut som det gör just nu hos oss.. Men man ska väl mest vila när man är sjuk antar jag..



Nu ska jag vila igen.. Kanske skriver något mer senare. Vi får väl se..
Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Leia

Är det bätte nu?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback