off...

Känner mig inte för på för att skriva här.
Men tänkte mest säga: JAG LEVER.
Så är det med det.. Senaste veckan har jag väl på sin höjd pratat med mamma, pappa, Anton och Sara.
Så ni andra borde ju börja undra tycker man.. Eller vad vet jag..

Hur som helst, nu är det bara knappt en månad kvar sen återvänder jag till sydligare breddgrader.
Den 20:e april åker jag hem igen närmare bestämt..
Då blir det väl en massa kul som pappas och Elises födelsedag tex, och valborg..
Sen i början på maj blir det Mallorca med Branästjejerna, uunderbart.
Längtar verkligen efter sol och värme.. Magaluf lutar det åt, på onsdag ska resan beställas och betalas.. :)

Nej nu dör snart min dator av värmeslag, måste seriöst lämna in den så fort jag återvänder till skåneland.. Reparation nästa, oh ja...

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback