kvällen..

Klor i ögonen, förkyld och en öm rygg efter att ha halkat brevid bubbelpoolen, men ack vad kul det var ändå :) En riktigt trevlig kväll måste jag säga. Som slutade ganska plötsligt för min del (och för Emmas, förlåt) men det gjorde inget. Känner att jag måste ta det lugnt om jag ska överleva kommande vecka..
Möjligt att mina kära arbetskamrater tycker att jag är tråkig, och ärligt så var jag nog rätt tråkig ikväll, men har sovit bort mer än tre fjärdedelar av dagen idag och är verkligen inte på topp..

Nu jobbar jag hela veckan, sön-tors, och peppar inför nästa helg. Då blir det fest. Eller fäest, lite berorende på vem man frågar..
Nu blir det sängen för min del i alla fall, trött och förkyld, så det behövs verkligen.

Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Min älskade Elin, Du är MIN ängel!!

Postat av: Emma

Fäest blir det ja! Fråga Morgan om den saken annars haha :D

2009-03-17 @ 21:43:58
URL: http://--

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback