citerar denise..

Nu är det dags för ett nästintill ordagrant citat från Denise. Varför? Jo för att hennes formulering i bloggen är klockren.. :)

Snö... Jag har haft snö sen 30 november. Det är 4 månader på måndag. Smaka på det - f y r a månader. Nån som förstår att jag är trött på det?
Och nu pratar jag inte om 4-5 centimeter utan 6-7 decimeter i F Y R A månader. Åååh! va ja behöver sommar sol och bad!
Det är ju iaf inte så långt kvar. Det är inte ens 4 veckor kvar. Bara 23 dagar kvar tills kickdownen.

Så känner jag just nu. Speciellt efter att det kommit 2 dm snö sen klockan 15 idag. Helt sjukt..
Lite smått panik med bilarna, oh ja..
Men snart flyttar jag hem till Skåneland, och så blir det Magaluf i en vecka strax efter det.. Underbart :)

Till något annat.. Emma, en liten förvarning här bara till dig ;)
Man har ju världens charmigaste grannar som rusar in här klockan halv tolv på natten och börjar skrika om skjuts. Haha. Fast först så "hsychade" Emma och Mattias en massa. Även åt mig. Fast det var nog egentligen för min skull de gjorde det.. Emma trodde nog att jag sov. Men så "hsychade" hon mig när jag kom ut från mitt rum, för att sekunden efter inse att hon nog borde sagt hej istället :P
- Häärliga grannar man har :)
Men nej, det blev ingen skjuts.. Jag och Frida ska sova snart. Och Fridas bil står nere vid kyrkan. Nedra snö ;P
Men de fick låna 100 kronor av Frida i alla fall. För att kunna betala Björn som faktiskt var villig att köra dem till Brant's.. Så det hela löste sig till det bästa till slut :)

Nu blir det sängen för min del, shopping i Karlstad imorgon med avfärd klockan 09.00 så jag behöver ladda lite inför det känner jag. Är ovan när det gäller shopping just nu.. Är inte riktigt i "shoppingform" så kommer nog vara halv död imorgon kväll när jag kommer hem. Och då är det hockey och öl som gäller. Yay.

Sleep tight gott folk,
ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback