bloggbreak..

Det känns som att jag har haft något av ett bloggbreak, och egentligen är det väl inte så jättekonstigt. Min dator funkar fortfarande inte (borde kanske ta tag i att lämna in den..?), jag jobbar typ dag och natt och pappa har varit/är sjuk och det har verkligen varit/är jättejobbigt för mig. Men nu börjar han bli bättre, de ska göra några extra prover idag eller imorgon och beroende på vad de visar så får han snart komma hem ser det ut som :) De ska tydligen göra ett ryggmärgsprov (aj!) och något med blodet.. Minns inte riktigt. Men sen hoppas jag att han får komma hem och att han mår helt bra igen :D

Annars är det mest bara jobb. Jobb, jobb, jobb.. Men vi är ett bra gäng och jag är inte bitter :) Igår tjänade jag väl runt 2000 kr så who am I to klaga? :P

Nu ska jag ut och ta mig ett dopp i poolen. Sen ska jag försöka sola en liten stund, trots att solen går i moln titt som tätt. Men det gäller att försöka få några solglimtar innan jobb.. :P
Just det ja, vi har införskaffat oss en pool. Ingen stor eller så, utan en sån rund blå som man har "ovan mark". Den är väl knappt en meter djup och knappt fyra meter i diameter, men shit så gött det är :) Bara kunna slänga sig i poolen och svalka sig :) Det är riktigt nice! :D

Det var väl det. Förhoppningsvis återkommer jag inom en snar framtid. Men kanske inte.. Vem vet..

Ta hand om er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback